Re: lug-bg: Startirane na Linux ot USB HDD

  • Subject: Re: lug-bg: Startirane na Linux ot USB HDD
  • From: "Doncho N. Gunchev" <mr700@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Mar 2004 10:53:21 +0200

On Friday 12 March 2004 05:35, TeraHz wrote:
> Zdraveite,
>
> Interesno mi e dali e vuzmojno da se instalira Linux na HDD prez USB port
> (edinstven tvurd disk na sistemata) i sled tova tozi disk da se polzva kato
> boot disk (ako dunoto go potdurja razbira se).  Nqkoi ako e pravil takuv
> eksperiment, shte sum mnogo blagodaren ako spodeli vpechatleniq!

    Da, moje. W fedora-maillist imashe dosta pisma po temata. Ako mashinata
go poddyrja dosta hora kazaha che sa go podkarali bez problem. Az imam flash
karta obache nqmam PC koeto da moje da boot, taka che... ne moga da probwam.

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79