Re: lug-bg: Нека_пишем_на_кирилица_(Neka_pishem_na_kirilica)

  • Subject: Re: lug-bg: Нека_пишем_на_кирилица_(Neka_pishem_na_kirilica)
  • From: Todor Pirov <refract@xxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Mar 2004 17:41:55 +0200

On Saturday 13 March 2004 12:26, Vasil Kolev wrote:
> Имаш проблем с encoding-а -
> Добре, че evolution-а се оправя ...

мдам и Kmail също

On Saturday 13 March 2004 12:39, Romeo Ninov wrote:

> Освен това другите трябва да могат да четата писанията ти :-Р
> Прави забележки след като ти си оправиш кодирането!!!!!!!!!!!!!!!!!

но явно
не ще.
Дали от бозиндоуса или от настройките не е ясно ...

А колкото до дискусията за тези които пишат на мейлица, чатица или там каквото
е, мисля че не трябва много мозък за да се сети човек, че това първо е грозно
и второ затруднява тези които биха искали да им помогнат.

Q: Не всички ще ми прочетат писмото, защо да пиша тогава на кирилица?
А: Ами тези които не могат да прочетат писмо на кирилица с правилно настроен
енкодинг едва ли биха могли да помогнат на който и да е.

П.П Ромео, мразя такива съобщения
gpgkeys: key 87AF87FCA809F6FB not found on keyserver