Re: lug-bg: Нека пишем на кирилица (Neka pishem na kirilica)

  • Subject: Re: lug-bg: Нека пишем на кирилица (Neka pishem na kirilica)
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Mar 2004 15:33:13 +0200

На вт, 2004-03-16 в 12:19, Doncho N. Gunchev записа:

>     Колкото и да ми беше странно, истината е че текст на кирилица се чете
> доста по-лесно от текст на псевдо-кирилица или както и да се нарича. Имам
> дълъг стаж с IRC/ICQ и т.н., но въпреки това пак на кирилица се чете забе-
> лежимо по-бързо и лесно, мене факта ме учуди /явно пак съм пропуснал часо-
> вете по чат ;) /.

Спокойно, не е в теб проблема :) Всички сме чели МНОГО повече текстове
на кирилица (даже да броим това от 1ви до 7ми клас), отколкото на
методиевица. Аз поне не искам да си мисля колко трчбва да изчета, за да
изравня 2те бройки :) Така че е съвсем нормално за всеки, завършил
българско начално училище.

(аз почти постоянно комуникирам и на методиевица, на кирилица и на
латиница, и все пак не мога да свикна да чета дълги текстове(>100
страници) на друго, освен на кирилица, голям гърч беше да изчета
Cryptonomicon-а на монитор).