Re: lug-bg: Cable modem

  • Subject: Re: lug-bg: Cable modem
  • From: peyo <peyo@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Mar 2004 09:49:10 +0200

>     Казах и преди - не съм с dhclient, а с pump. Трябва да поразуча
> по-подробно
>     тая помпа :)))

A? Е то така става, като не чета внимателно...

>     tcpdump-a беше когато си бях сетнал картата ръчно на 192.168.100.100.
>     Какво разбираш под tcpdump по време на discover и как се прави?
>     discover беше май скрипт за откриване на хардуер.
Аха. Ей! Вярно, че още нямаш регистрация:(

>     Моя е и аз му гледах страницат с Konquer.

Както казах, аз съм чел с носа си:(

>     Още довечера ако кажеш как :)))
Ами дъмп от момента на намиране на обратният канал. Там tcpdump -i ethX ...
Но да ти кажа, може би проблемът е и в клиента. Защо не пробваш с dhclient?
Честно казано, аз не съм ползвал помпата:), и може да кажа някоя и друга
глупост.
Ха!
Много интересно. Хехееее! Terayon модемите хвърляли dhcp от кабелната страна и
към етернет порта:))). Да си го запиша. Винаги съм мислил, че са d1.1
сертифицирани. Очевидно, софтуерът с който са ти го дали е само docsis1.1
ready:)

....? А модема се регистрира успешно, така ли? Или не се регистрира?
Всъщност, кое не иска да ти вземе адрес - модема или компютъра?

И накрая... ти беше казал, че като загуби връзка(кое - модемът или компютъра
ти?) , мрежарката ти автоматично получава адрес 192.168.100.0/24 ? ? ?

Моят искрен съвет е, от някои приятел да вземеш назаем модем Motorola 5100 (но
с последният софтуер!) или Arris CM300A и да пробваш с тях. Като разбира се
се обадиш на доставчика, че сменяш MAC-a на модема временно.  Пробвай.
Най-малкото за да си сигурен, че не е от модема.

Ауеее! Доставчика! Да вземете да окажете малко поддръжка!

>     И щерката ме пусне на компютъра де :)
Виж, това не е лесно:(

--
---