Re: lug-bg: Slackware Install

  • Subject: Re: lug-bg: Slackware Install
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Mar 2004 15:43:10 +0200

On Friday 26 March 2004 14:49, Vladimir Germanov wrote:

> Утре ще пробвам да boot чрез tftp и дано да тръгне инсталацията....искам
> ми се да го направя с Slackware, ако ли не стане ще слагам Fedora или
> Debian.

по-скоро се радвай, че ще видиш и по-сериозни инсталации как стават с Debian,
Fedora, Gentoo... смея да заключа с 95% вероятност, че ако ги познаваше,
нямаше да питаш, в което няма лошо де ;-)

> Мерси за линковете и за идеите ако имате някой друга пишете .. :)

аммм ми ето ти и на български x86 PC boot server сервира debian инсталация към
SGI Indy: http://debian-book.photo-forum.net/src/htmlsplit/node111.html
завръзката е boot server-a да се настрои... и евентуално ако клиента е
по-особен откъм endianism, биос ако има де ;-) ала-бала, както в случая... но
ти ще си PC -> PC така, че трябва да е easy отвсякъде.

Вероятно ще има и кой да ти да ти подскаже ако зациклиш с паралелния инсталл,
ако ще го опитваш де ... знам, че у нас са ползвали RH KickStart ... [а за
FAI незнам, въпреки, че съм наблюдавал FAI install на около двасетина машини,
то не че има значение колко са де, но не мога да кажа, че го познавам, но
може и да мога да подскажа нещо тук там] ... едни или други съвестни
служители ;-) ... Въпреки, че 7 машини май не са чак толко много, за да ги
минеш последователно де...

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB