Re: lug-bg: Странна атака

  • Subject: Re: lug-bg: Странна атака
  • From: raptor <raptor@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Mar 2004 23:40:47 +0200

towa move da e e Welchia , generira ping paketi s razmer 92 bytes...

iptables -A FORWARD -p icmp -m length --length 92 -j DROP
iptables -A INPUT -p icmp -m length --length 92 -j DROP

ima weroqtnost ako si na LAN i ti e po slaba machinkata da klekne...!! pone sam chuwal za takiwa sluchai.

goreshto preporychwam da polzwash dynfw (wiv na gentoo.org za podrobnosti)..
Towa sa nqkolko shell scripta za emergency situacii kato tozi .. ipdrop,tcplimit ..etc..