lug-bg: Borland Kylix3 "propiswa" na kirilica

  • Subject: lug-bg: Borland Kylix3 "propiswa" na kirilica
  • From: Dean Stoeff <dean@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 01 Apr 2004 13:40:28 +0300

Sled nqkolko dnewna porba naj setne namerih nachin da nakaram
kylix-a da prpishe na kirilica i to w CP1251. nadqwam se che sledniq hack
shte pomogne na mnogo kolegi koito do sega sa "blagoslawqli" Borland ili pyk awtora na kirilizaciqta za linux / bglinux /. Za sega towa e testwano i raboti na Slakware 9 i 9.1 dali shte raboti i na drugi distribucii ne sam siguren i ne n poemam nikakwa otgowornost za
ewentulni problemi porodeni ot izpozwaneto na tozi tekst.

Znachi
1. trabwa da imate instalirana kirilizaciq bglinux /inache ne sam mnogo siguren dali hack-a shte proraboti/
2. ln /usr/lib/locale/bg_BG /usr/lib/locale/ru_RU.cp1251 -s
3. pachwate si scriptowete startdelphi i startkylix  po sledniq nachin:
w nachaloto slagate
LANG="ru_RU.cp1251"
w kraq
LANG="bg_BG"

startdelphi /ili startkylix/ i gotowo :)

s povelanie za uspeh:
                                   Dean Stoeff /Ne0Tr0n/