Re: lug-bg: Странна атака

  • Subject: Re: lug-bg: Странна атака
  • From: raptor <raptor@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Apr 2004 23:00:59 +0300

ami sigurno ima predwid (ako stawa wapros za IP), slagash
mashina s mnogo adresi da rechem class C, koqto wryshta response
sled kolko se move poweche wreme (max timeout), po tozi nachin
machinata koqto da rechem prawi ping (ako polzwame icmp za primer)
trqbwa da dyrvi strukturi (buffers, variables i procesorno wreme)
za po dylgo wreme taka che kolkoto poweche ping-owe prawi
tolkowa poweche se towari... i po toq nachin atakuwashtiqt stawa
vertwa na sobstwenata si ataka..:")
Potyrsi w google za "LaBrea"