Re: Re: lug-bg: update-menus

  • Subject: Re: Re: lug-bg: update-menus
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Apr 2004 11:18:19 +0300 (EEST)

 ---

Ауч :( Ами ужким го четох , но нали има и информация относно системата и подписи някакви и друга информация ,която не е по самия проблем и това съм го прескочил, а заедно със него и това :( Ами някъде съм блеал явно , много се извинявам :(

Ясене отновно си ми в помощ -> МНОГО БЛАГОДАРЯ ;)

Сега ще го оправвя това защото инсталирах няколко нови приложения и те не ми се добавиха в К ("старт") менюто , а знаех , че update-menus ми вади грешка. И беше крайно време да го реша този проблем , но след като гоогъла не ми помогна  реших да питам ;) Но както се вижда гоогъла си е  свършил работата :) .

А относно menu системата на Дебиан по-точно кой Документ си искал да преведеш или си искал да пишеш -> а най-вече предполгам и двете :)