Re: lug-bg: ATI + TV out

  • Subject: Re: lug-bg: ATI + TV out
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Apr 2004 15:58:30 +0300

На чт, 2004-04-15 в 14:55, Ivaylo Toshev записа:
> За Сашо :
> Знам, че си лют фен на GNOME и GTK ;-)))
> Обаче Evolution 1.4.5 както и по-старите. Както предполагам и следващите
> му версии - не се е справял, не се справя и надали скоро ще се справя.
> Каквото и да му настройваш като енкодинг за пращане, на Evolution-а хич
> не му пука, грабва локал настройката на средата и ТЪПО И УПОРИТО слага
> енкодинг CP1251 - който разбира се не е познат на никой друг клиент
> освен на самия него. Така че аз трябва всеки път да се сетя да настроя
> ръчно Windows-1251 преди да пратя писмото.

> [...]
Е не е вярно това :) Аз съм с Evolution, и не виждам някой да има
проблем с моите писма, а работя с UTF8 поне от няколко месеца. Имам си
даже screenshot на настройката, на http://vasil.ludost.net/out.png
(не се плаши от цветовете, аз просто такива си ги харесвам).

п.с. Да, и моята работна среда е на cp1251, защото още се чудя кой
терминал да ползвам за свястна unicode поддръжка.