Re: lug-bg: ATI + TV out

  • Subject: Re: lug-bg: ATI + TV out
  • From: Alexander Shopov <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Apr 2004 19:18:00 +0300

За Сашо :
Знам, че си лют фен на GNOME и GTK ;-)))
Чак пък лют... ;-) Да речем - заклет.
Лют фен съм на свободния софтуер.

Обаче Evolution 1.4.5 както и по-старите. Както предполагам и следващите
му версии - не се е справял, не се справя и надали скоро ще се справя.
Каквото и да му настройваш като енкодинг за пращане, на Evolution-а хич
не му пука, грабва локал настройката на средата и ТЪПО И УПОРИТО слага
енкодинг CP1251 - който разбира се не е познат на никой друг клиент
освен на самия него. Така че аз трябва всеки път да се сетя да настроя
ръчно Windows-1251 преди да пратя писмото.

Утрепа ме.
Ако знаеш какво геройство е да тествам в момента каквато и да е ГНУ/Линукс програма, направо ще ме черпиш една бира.
Я първо да се измъкна - като има бъг, защо не си го подал в бъгзила?

Мда. Ще тествам и пак ще пиша.
Това може да се окаже реален бъг, който трябва да се оправи.

Много ме кефи иначе - но този бъг а и още 2-3 малки мноооого ме дразнят
и в момента мигрирам към Kontact.
Ми добре ;-)
Нали и Контак-ът е свободен. Добре е да има българи тестващи програмката, за да се изчистят подобни проблеми с кодирането.

ал_шопов