Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия си е малко прост- WAS: Re: lug-bg: ATI + TV out

  • Subject: Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия си е малко прост- WAS: Re: lug-bg: ATI + TV out
  • From: Lubomir Haralampiev <lubomir_ha@xxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Apr 2004 11:32:19 +0200

здравейте ГРУПА,
Qsin wrote:

На 24.11.2003 прикачените файлове стават нечетими.

Последното му писмо от днес:

Аз виждам в хедъра на гореспоменатото писмо:
multipart/signed; micalg=pgp-sha1; protocol="application/pgp-signature"; boundary="=-nJg9t6oPu/+HU5a0alfK"
А както каза по-рано самият той:

в отговор на:

мдаа. Този пролем се получава при Outlook Express винаги, когато има писма на кирилица с Unicode (8-bit).
Тогава получаваш тялото на писмото като текстов файл и като го отвориш с notepada виждаш маймуни.
Значи това че се получават като прикачени файлове не ънам дали може да се оправи, ама може да се каже на >windowsa, кои >шрифт да използва когато някоя програма не разбрере уникода (в случая notepad). Това беше

Vasil Kolev wrote:
Мисля, че е не само поради UTF8 и base64 енкодинга, а и заради това, че
си добавям GPG подпис на писмото. Няколко колеги от фирмата го имаха тоя
проблем (т.е. подписваха си писмата, и шефовете не можеха да ги четат),
и не помня как го оправиха, ако Иван Димитров чете листата, може да се
обади:)

Искам да кажа да - точно така беше и при мене. Вчера просто не сам се изразил както трябва. Аз не можах да направя нищо повече от това, да накарам notepada да чете кирилица в уникод.
Така че отговора на този въпрос и на мене ми е интересен. :)

Заключението ми от всичките тези приказки е:
1. Работя с тъпа майкрософтска програма.
2. Ximian Evolution 1.4.5 с кодировка UTF-8 не е 100% съвместим с
използваните програми
от хората в този списък.
3. Някои хора ги сърбят ръцете да се правят на оригинални и всезнаещи и
предизвикват
други хора да си губят времето и да пишат глупости - аз съм от последните.

Всичко това важи ако под името Васил Колев стои все един и същ човек за
времето от
12.03.2002 до днес.

Явор Атанасов

П.П. Щях да забравя. Извинявам се за дидактичния тон.
1. Всеки си работи с каквото си иска.
2. Никой не е задължен да се съобразява с никого.
3. Всеки може да се прави на какъвто си иска.
4. Никой не е длъжен да чете глупостите и остроумията на когото и да е.
дааа. Както се казваше в един много стар виц: "Никой няма право да ми казва с какво да си поливам ягодите :) ". Ако някой се е справял с проблема и има желание да го постне ще е много добре.

По-здрави на всички,
и не разваляйте боя с кавга :)

--
Lubomir Haralampiev