lug-bg: Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия си е малко прост- WAS: Re: lug-bg: ATI + TV out

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия си е малко прост- WAS: Re: lug-bg: ATI + TV out
  • From: "Qsin" <qsin@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Apr 2004 13:45:31 +0300

> Много остроумен начин за отговаряне. Дали проблема не е при теб?

    Това не го разбрах

> Като ще ми цитираш подписа, цитирай го поне целият.

    Извинявам се.

> Това горното уравнение не съм го извел аз. Хората вече отговориха и
показаха
> КЪДЕ ТОЧНО е проблема и се оказа, че е ТОЧНО В OUTLOOK-А. Ако държиш да си
> ползваш бъгавата вирусоразпространяваща програма - ок. Твоя воля. Само че
> когато ти кажат, че в нея е проблема, който ТИ срещаш, а никой друг не
> среща, не го избивай на глупости, а просто започни да ползваш нещо
нормално.

    Ясно че не четеш всичко в този лист ма тогава недей да правиш генерални
    заключения. Outlook-a е точно такава каквато казваш, но съм достатъчно
наясно
    с проблема за да не се завируся. Не знам дали Evolution-a създава писма
които
    отговарят на стандартите напълно, нито дали OE е достатъчно наясно за да
    ги покаже както трябва. Най-вероятно е второто, но смятам, че
комбинацията
    UTF-8 с Evolution е малко преждевременна за този лист. Нали част от
идеята му
    е да помага на онези които навлизат в света на Linux. Надявам се никой
не очаква
    начинаещите да ползват нещо друго освен Windows и OE съответно, ако
изобщо
    са чували за поща различна от уеб-базирана. Не се смятам за чак толкова
начинаещ
    и съм си решил проблема. Въпроса не е за мен.

> Не съм съгласен.

    Става въпрос за този лист и изобщо Интернет комуникациите. Ако не ти
изнася
    не четеш и туй-то.

> И за финал пак ще повторя дори и да не съм го казвал (може и да съм го
казвал).
> Ако имате проблеми когато ползвате майкрософтски продукти 99% проблемите
са
> при вас, а не при другите, така че спрете да мрънкате и както се казва на
> английски EAT YOUR OWN DOGFOOD.
>
> --
> Georgi Chorbadzhiyski
> http://georgi.unixsol.org/

    Както обясних по-горе а и преди, проблема не е за такива "мрънкалници"
като
    мен, а за тези които отскоро се борят с Линукса и много биха искали да
прочетат
    какво е написал Васил Колев, ама не могат щото ползват Windows и OE.

Явор Атанасов