Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия си е малко прост- WAS: Re: lug-bg: ATI + TV out

  • Subject: Re: lug-bg: offtopic: И най-мъдрия си е малко прост- WAS: Re: lug-bg: ATI + TV out
  • From: Ангел Вълков <whitefang@xxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Apr 2004 13:08:37 +0300

Проблема е в това ,че OL ти не разбира ето това:
multipart/signed; micalg=pgp-sha1; protocol="application/pgp-signature";
При мен с KMail-1.5.1 и никакви PGP плугини
просто ми казва

[кръц]
Problem: OpenPGP plug-in was not specified.
Use the 'Settings->Configure KMail->Security' dialog to specify the plug-in or
ask your system administrator to do that for you.
[/кръц]

и utf-то си се чете съвсем нормално.

На чт, 2004-04-15 в 11:50, Denislav Ganchev записа: