Re: lug-bg: Seminar 2004

  • Subject: Re: lug-bg: Seminar 2004
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Apr 2004 22:16:09 +0300

На ср, 2004-04-07 в 09:53, Spas Pavlov записа:
> Здравейте,
>
> Повечето от вас знаят, че всяка година през месец май, в Стара Загора се
> провежда традиционния Линукс Семинар.
>
> Семинар естественно ще има и през тази година.
> Вероятни дати за провеждането му са 29-ти  и 30-ти май.
>
> Програмата предстои да се уточнява.
>
> Откривам дискусия по темата. Давайте предложения за това какви лекции биха
> били интересни.
>
> Желаещите да бъдат лектори нека да обявят темите на своите лекции.

Аз имам идея за една моя лекция, но ме интересува първо дали ще има
желаещи да ме слушат....

Понеже последната една година не се занимавам с някой достатъчно
интересен проект, за който да говоря, а не искам да си измислям нещо за
няколко седмици, и да се опитвам да направя лекция, имам следната идея -
лекция за основните принципи при системното и мрежово администриране, и
основните проблеми, които се появяват в нашата мила родина, когато тези
принципи не се спазват. Ще сглобя план утре (днес не съм в състояние,
правих пролетно почистване :) ), и ще го изпратя в листата. Мисля да се
базирам на The practise of System and Network Administration, както и на
много мои наблюдения от реалния живот.

Мисля, че има смисъл от една такава лекция, като виждам състоянието на
нещата на много места, по подобна причина започнах и shame.ludost.net.

Та, кажете - има ли желаещи да ме слушат, и при нужда да ме освиркат?:)