Re: lug-bg: qmail + web

  • Subject: Re: lug-bg: qmail + web
  • From: Radoslav Kolev <radolin@xxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Apr 2004 18:08:26 +0300

Здравей!

Имам следния въпрос:
имам пуснат qmail + vpopmail + web interface но когато реша да си изтегля
пощата с е-майл клиент ми дава невалидна парола и куп грешки
Ами ако кажеш какви грешки има в този куп, може би ще е по-лесно някой да ти отговори. Така може само да се предполага. При vpopmail ако не си го компилирал с опцията --default domain или както там беше, то след потребителското име трябва да добавиш и домейна, вече с какъв разделител
% или друго нещо пак зависи от настройките.

И още нещо: Бих бил блгодарен ако ми предложите какъв точно уеб интерфеис да
използавам (сега ползвам uebimiau (http://uebimiau.sourceforge.net/) и съм
доволен от него но все пак бих експериментирал и с нещо друго
Щом този който ползваш ти харесва, отдели малко време за да го настроиш, така че да обявява правилното кодиране в заглавната част на писмата. Твоето писмо беше написано в cp1251, а в заглавната част имаше Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"; което прави кирицата нечетима в стандартните пощенски клиенти. Темата се дискутира надълго и нашироко в листа, не може да не си забелязал. Ако все пак решиш да експериментираш
има налични много, виж примерно на http://www.linuxlinks.com/Web/Mail/

Поздрави,
Радо