Re: lug-bg: proftpd kukuvichka :)

  • Subject: Re: lug-bg: proftpd kukuvichka :)
  • From: Danail Petrow <oneofus@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Apr 2004 16:19:43 +0300

On ср, 2004-04-21 at 15:56, Tosho Yankov wrote:
> Имам настроен proftpd сървар, който си работи според нуждите ми.
> Въпроса ми е следния:
> Има ли начин след като се уплоадне файл да се изпрати мейл на определн
> потребител, че е пристигнал файл с точното му местонахождение в
> дървото на файловата система.
> Благодаря Ви предварително.

Здрасти,
принципно нямаш грижи да направиш нещо такова но все пак нещата са
относителни. Иначе принципа е следниа:
Правиш си някво демонче което да следи за PUT и определения потребител ,
след което грепваш файл-а и го пращаш с някакъв MTU. аз ползвам профтпд
със mysql и при мен тези неща се пишат в SQL-a, където имам други
скриптове който пък веднага индексират тези файлове в search engine-a и
за мен не би било проблем да добавя още 1 скрипт който просото да следи
за определени потребители или файлове. Общо взето това е ... зависи как
ти работи профтпд-то , но мисля че едно 30редово скриптче на перл ще
свърши чудесна работа :)

Поздрави,
Данаил Петров