Re: lug-bg: Skapani shriftove

  • Subject: Re: lug-bg: Skapani shriftove
  • From: Krasimir Kazakov <wasp@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Apr 2004 15:02:52 +0300

On Tuesday 27 April 2004 14:01, Alexander Shopov wrote:

> Какво значи разчекнати?
>
> Опиши - какви са шрифтовете - ТруТайп, Тайп 1, Оупън Тайп, растерни и т.н.
> Как ги ползваш - сървърно - т.е. или през сървър за шрифтове или да са
> описани в XF86Config файла, или клиентски - чрез fonconfig и сие.

Първо, мерси :)
Проверих разните настройки както ми каза, и локализирах проблема. Оказа се, че
съм имал инсталиран този пакет: xfree86-fonts-100dpi-4.4.0-noarch-1.tgz,
както и другите, стандартните, 75dpi мисля че бяха, и си пречеха. Когато
премахнах 100dpi шрифтовете и рестартирах X-a се оправи всичко.

Мерси още веднъж!

--
---
Regards: Krasimir Kazakov