Re: lug-bg: Skapani shriftove

  • Subject: Re: lug-bg: Skapani shriftove
  • From: Yovko Yovkov <yyovkov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Apr 2004 10:49:38 +0300

Пробвал съм го и това, но (д)ефекта си е същия.
В момента махнах прифтовия сървър и съм с директно изобразяване. А казано
честно не съм сигурен дали в момента ми работи заглаждането на шрифтовете, но
за сметка на това съм сигурен, че подпикселнот нагаждане незнам какво
означава и как да погледна за него в международната мрежа...

Като избирам шрифта с шрифтоизберача - всичко е наред...

Довечера ще ходиш ли на сбирката? Може би на бири по - лесно се говори за тези
неща?