Re: lug-bg: copy na HDD

  • Subject: Re: lug-bg: copy na HDD
  • From: "Doncho N. Gunchev" <mr700@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 May 2004 13:42:22 +0300

On Tuesday 04 May 2004 16:51, Iassen Pramatarov wrote:
> На Tue, 4 May 2004 16:24:31 +0300 Teodor Georgiev написа:

>  Имам лекото съмнение, че не си обновил mc-то си ;) Може и да бъркам, ок...
>  Но ми се струва, че съм копирал такива файлове с него... и проблемът е
> стар, на стара версия. Сега не ми се порверява, де ;)
>
>  Иначе - ок, съгласен съм, със "cp" е по-чисто. Просто казах mc, за да е
> някак по-юзър-френдли процесът ;Р

    Настоящото mc (от 4.6.0 мисля) поддържа големи файлове. Добрата новина е,
че в момента разработчиците отказват да добавят нова функционалност докато
не бъде почистена от бъг-ове настоящата. А че е user-friendly, спор няма, аз
също обичам да се "мотая" насам натам с mc...

                               joke:
    $ mc                               $ dir
    bash: mc: command not found        sh: dir: command not found
    "Няма mc, помисли си Дончо"        "Unix, помисли си Щирлиц"
    "Дончо, помисли си Linux-а"        "Щирлиц, помисли си Unix-а"

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79