Re: lug-bg: Intel 440BX problem

  • Subject: Re: lug-bg: Intel 440BX problem
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Wed, 5 May 2004 15:28:32 +0300 (EEST)

Здравей ;) Така значи по ред на номерата , че си казал чипсета хубаво , но всеки производител и т.н -> по-добре щеше да беше написал модела и марката на ДЪНОТО -> особено модела ;)

Но по темата:

0.Те ти казаха -> последна версия на биоса -> флаш
1.Значи, ако си с последен биос и проблема оства има т.н моднати биоси.
2.Преди да правиш каквото и да е било и не си много наясно :

comexgroup.com
comexgroup.com/forums/index.php

hardwarebg.com
hardwarebg.com/forum/

Tози проблем вече е обсъждан и на двете места , така че само използвай търсачката , ако пак има проблем -> питай там - има кой да ти отговри ;)
Но все пак да знаеш , че вече има и доста "разбирачи" и на двете места , така че watch out :D -> изчакай няколко мнение , то си проличава кой може да ти помогне и кой не (има ли  желание и/или дефакто възможност) ;)

Значи аз бях с 440БХ -> Shuttle HOT661V31 -> много ЯЯЯЯЯЯяяяКо дънце беше (изгорих му южния мост), но въпроса е , че 40ГБ хард диск се разпознаваше без проблем като беше с последен биос -> датата му беше някъде 04.2000 ;)