lug-bg: Отг: Re: lug-bg: меил въпрос /пак/

  • Subject: lug-bg: Отг: Re: lug-bg: меил въпрос /пак/
  • From: "Info" <info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2004 18:35:46 -0200

то хубаво ама МХ записите не са при мен а аз само като краен клиент дърпам
писмата които вече са получени в кутиите някъде другаде. Ако пощенският
сървър беше при мен няма проб ама ..... и трябва шибания оутлоок да ги вземе
 не от реално съществуващите кутии на маината си ами от машина в локалната
мрежа която преди това ги е издърпала през ПОП3 -то и ги е проверила  за
вируси.
Глупаво ама онзи които го възлага неиска да ми прехвърли МХ записите на
домаина при мен и аз да си пусна един qmail+vpopmail+ clamv + qmail-scan и
всичко да си бъде наред ама...
та така стоят нещата

--
May the open source be with you !!!