Re: lug-bg: Malko OT Nov Virus, niakoi znae li neshto za tova

  • Subject: Re: lug-bg: Malko OT Nov Virus, niakoi znae li neshto za tova
  • From: Nickola Kolev <nikky@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2004 22:37:56 +0300

Здрасти,

On Tue, 11 May 2004 18:10:28 +0300
Yavor Shahpasov <yavo@xxxxxxxxx> wrote:

[ кръц ]
 : Значи вапроса е следнят, дали да пратя още едно безмислено писмо сас
 : извиненя и тн или некултурно да си трая.

Вапрос? Това не знам какво е.
Сас? Трева не пуша. Извиненя? Няма нужда...

[ кръц ]
 : > прощаван ако сам обидил/засегнал ниакого
 :
 : това горното би трябвало да мине за извинение но пради тая пуста кирилца :)

Не прощаваН. А кирилцата не я/ги познавам.

[ кръц ]
 : Да спазвам пражилата нямам проблеми, не че пиша много тука но ще гледам
 : като пиша да ги спазвам
 : а пак за правописните грешки сами сте си виновни

Твърде нагло е от твоя страна да твърдиш, че ние, четящите и пишещите в този
пощенски списък, сме виновни за твоята неграмотност.

Помисли си пАк, моля. И нека не си говорим за праЖила. А, можеш да понаучиш нещо
и за препинателните знаци, полезно ще е ако не за теб, то за останалите да те
четат.

"To err is human, but to screw up totally requires me!"

Cheers,
Nickola Kolev