lug-bg: Exchange4Linux

  • Subject: lug-bg: Exchange4Linux
  • From: "Viktor Stefanov" <admin@xxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 10:35:11 +0300

Здравейте, Дами и Господа

Имам един гаден MS Exchange 5.5, от който копнея да се отърва. В момента той се използва само за вътрешно ползване, за да могат секретарки и Marketing да гледат contacts, calendar, etc.Гърми на поразия и прави etc.shits ;)

Идеята ми е да мигрирам на нещо под Linux, което да ми позволява тази функционалност и да има connector за MS Outlook (както се сещате, никога не мога да ги накарам да си сложат по един Линукс) :)

Тествах Exchange4Linux - перфектен ми се стори - лесен за инсталиране, настройка, точно с нещата, които ми трябват, но.... платен.
Tествах и още доста неща, включително PHP groupware servers, за които се наговориха много и хубави работи, но... са неизползваеми, изхождайки от моите (и на шефовете ми) изисквания...

Молбата ми е да препоръчате от гледна точка на опита Ви нещо, което да използвам.

Благодаря Ви предварително,

Виктор Стефанов