Re: lug-bg: Работа с *.eps файлове ...

  • Subject: Re: lug-bg: Работа с *.eps файлове ...
  • From: Romeo Ninov <rninov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 May 2004 18:41:16 +0200

Май сега стана по-ясно. По мое мнение имаш няколко възможности:
1. Намираш си версията на FrameMaker (trial) за Linux и го монтираш на страница и ги печаташ 2. Разучаваш PostScript и си пишеш програма, която чете файловет, пресмята наново координатите и записва всичко в един файл, като всеки отделен входящ файл е с някакво отместване. Вярно, малко кофти обратен полски запис, но се свиква :-) 3. Имам спомени за някаква програма, името и беше нещо от рода на Scribus (за DTP), та с нея можеш да изпълниш операцията с FrameMaker 4. Имаше програма, подобна на CorelDraw (не си спомням името), та може и с нея да си монтираш нещата.