Re: lug-bg: kmail проблем

  • Subject: Re: lug-bg: kmail проблем
  • From: "Doncho N. Gunchev" <mr700@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 May 2004 15:39:35 +0300

On Friday 14 May 2004 12:39, Yovko Yovkov wrote:
> Някой сблъсквал ли се е със следния проблем. Когато давам reply на някое писмо
> и оригиналното съобщение се включва като част от моето писмо, kmail забравя
> да слага интервали.
    Не, при мене винаги е слагал интервали, но вместо да даваш Reply на
'lug-bg: KDevelop 3.0 проблем' да бе цъкнал директно върху адреса на
мейл-листата.
> Не съм сигурен къде е проблема, защото това ми го прави с няколко версии
> подред. Накрая ще взема да си сложа Gnome (шегувам се).
>
> kde-3.2.2
> kmail -1.6.2
> encoding utf-8

    Това ми прилича на RedHat8/9 или FC1. Не съм имал проблем и с трите. Как
го инсталира KDE-то - binary rpm/source rpms и прекомпилация или?

    А тука изглежда че интервалите все пак си остават? Да не би просто шрифта
да...?

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79