Re: Re: lug-bg: fglrx tv-out config X

  • Subject: Re: Re: lug-bg: fglrx tv-out config X
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Wed, 19 May 2004 14:55:47 +0300 (EEST)

Значи когато е в конзола на телевизора има картината, която трепти много (!). Но това не е конфигуриран tv-out , ами "хардуерен тв-оут", всмисъл самата карта без допълнителен софтуер и операционна система го създава / изпраща видео сигнала и по tv-out-а ;) /. Предполагам ,че понеже го прави 1:1 и монитора в конзола ми  ена 67хз ли , знам ли и аз , но едно е сигурно повече от 50hz ;) Което означава , че на ТВ-то ми ще има подскачаща/трепереща картина.

Когато пусна Х-а и екрана става спокойно черен :) (макар и черен не личи да трепти ;) ).

Но ще погледна , само че немога да нямаря howto / faq какво значат опциите за tv-out-а , всяка една и възможните стойности ...
Макар , че има хора , които пишат "пуснах само fglrxconfig и той тръгна" - големи късметлии :((

Та ако някой знае някакво хоуто идващ от ати или някъде друга де обясняващо възможните опции и техните стойности в Хконфига идващи/добавени от fglrx да даде линк :(

Предварително много Ви балгодаря ;)

Честно казано неискам да ползвам Уиндоус , а още по-малко и за да си пусна филма на телевизора (тв-оут-а) :(