Re: lug-bg: Нова Рубрика от типа на Сблъсък ONLINE

  • Subject: Re: lug-bg: Нова Рубрика от типа на Сблъсък ONLINE
  • From: Dean Stoeff <dean@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 May 2004 14:57:28 +0300

Слагам го тук за да не пълним рубриката с флейм съобщения

>Ако визираш мен:) ще ти разваля рехавата постройка на изказа ти. От София съм си. В смисъл раждан съм тук. >Така, че хипотезата за селото отпада. Ако си разочарован пий по една бира... може и на плаж да отидеш - >олеква. Пък и се чудя защо се засягаш на "провинция". Горното беше написано предимно за един столичен >доставчик. Просто гозен-негонен бяга, че не само бяга, ами и препуска.

Радвам се че си от София и не съм имал предвид лично теб, но държанието ти заслужаваше реакция визира Варна , както и провинцията == на некъдърници и глупаци /лично моя интепретация, но май не само
на това което писа/
<клъц>
</клъц>
>Хайде:) Избихме го на родова история. Някой може да имат и по-големи родословни дървета, но да не се държат >като дървета. Разбираш ли ме? >Засегна се безмислено (без да осмислиш написаното) и имаше 10 пъти по-безмислена реакция. Безмислените >неща са в стила ти.

Повтарям се, но мисля , че можеше и без грубости и обиди, а дали нещо е в стила ми ако погледнеш поне листа
рядко сам писсал нещо безсмислено , не че не се случва :)

>Аз лично имам много приятели от Варна. Визирам конкретно Регистъра. Визирам и Александър Шопов:) И както >всеки що горе умен човек би се сетил това, че си от Варна никак не те слага в нечии приятелски кръгове, освен в >тези на родословното ти дърво, но и не те отписва от такива.

Не си спомням да съм говорил за "приятелски" кръгове , но щом казваш :)

>А за този варненски доставчик, който съм описал, съм събирал впечатленията лично. И пет пари не давам, че >някой се е засегнал от това. И проблемът не е в София или Варна. Не е и в родословните дървета, не е и в >дърветата засадени по улицата, а е в дърветата, които ходят по улиците и взимат решенията по окабеляване и >ценообразуване.

Не че сам фен на въпросния доставччик ...

> Щото доста се мутризира интернет сектора у нас и се правят глупости до несвяст.

Ей тука сам много съгласен с теб, и може би точно с-щу това трябва да се борим

>Един ден тук в София ходим със Стоян Мишинев и ни се зави свят като гледаме как някакви ЛАН-аджии усукват >стълбовете по Лозенец с UTP (дори не ползват категория 6 кабел). Предпазители от пренапрежения - какво е >това? Носещи жици - имат ли те почва у нас? После през ноща минава конкуренцията и им реже кабелите. И на >следващия ден пак прекарване (в буквалния смисъл). Никакви санкции от общината - бой с парите по главите на >чиновниците и никой не му пука какви жици се опъват. Случай в кв. "Иван Вазов" - ръчно сглобено крайно >стъпално за трансмитер на 2.3 GHz (и мощност 5 вата), което заслепява с хармоници други радио съоръжения. >От него излизат UTP кабели, които минават 3 пъти около проводника на гръмоотвод. В 3 редици в един вход >наредени UTP кабели успоредно на кабели за телефон без отчитане, че има взаимно прослушване и вредна >индукция. Загуби на пакети в мрежите - колкото искаш.

Ей за това говоря и аз, и тука има такива "и...ти"

>Същите тези доставчици после предлагат услуги (включващи преди всичко интернет трафик получен чрез >локален обмен чрез другите доставчици на интернет услуги). Международен канал - какво е това? QoS на >услугите?

Без коментар

>  Спирам до тук.
>
> Дано родословното ти дърво продъжи да се разстаства с все така умни и всестранно надарени личности:)
>
>     Весо

Мерси, подобно :)

С Поздрав:

   Д. Стоев