Re: lug-bg: WOL with tulip

  • Subject: Re: lug-bg: WOL with tulip
  • From: Hristo Erinin <erinin@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2004 13:44:29 +0300

Здравей,

On Wed, 26 May 2004 12:07:24 +0300 Kaloyan Ivanov wrote:

>Здравейте
>
>	Опитвам се да си събуждам машината по мрежата(Wake On Lan). Четох нужната
>документация - всичко ясно, но проблема ми е че не мога да накарам картата да
>остава в suspend режим при спиране на компютъра.
>Става въпрос за :    ядро 2.6.6 , мрежова карта - Linksys Network Everywhere
>Fast Ethernet 10/100 model NC100, съответно работеща с драйвер - tulip версия
>1.1.13 . ethtool не работи с този драйвер (или поне при мен) и освен това за
>този драйвер няма параметър който може да се подаде при зареждането му за да
> [...]

Може и да греша (на сайта на linksys няма техническа информация за този мрежов
адаптер), но съдейки по информацията дадена от други сайтове (по-долу), този
адаптер въобще не поддържа WOL. Ако държиш да ползваш Linksys LNE 100TX
поддържа Wake-on-lan.

http://www.nix.ru/autocatalog/linksys/LinksysNC100v2_6653.html
http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Roundups/NIC_card/7.html

--