Re: lug-bg: Test

  • Subject: Re: lug-bg: Test
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 May 2004 20:39:00 +0300

На нд, 2004-05-30 в 20:14, Vesselin Kolev записа:

> [...]
> домейн). Не знам дали ги го пуснал или не в решението ти за "smart
> host". Аз забравих още като се издигаше тази идея да спомена нещо (с
> което имам горчив опит). Проблемът е, че много сървъри за поща имат
> ограничение за броят получатели, които едновременно могат да се подадат
> с едно писмо. Няма да коментирам защо е така и дали това е правилно или
> не. Някои "свободни" пощенски сървъри използват лимити за целта за
> превенция на спам и освен това при опит да подадеш подобно писмо
> автоаматично влизаш в базата им със спамери. Просто силно се надявам да

Ами като гледам, за сега няма тоя проблем :) marla разпраща писмата
МНОГО бързо (за което помага и много хубавата и свързаност), като ги
разпределя по домейни и ги паралелизира. В момента гледам, че около 96%
от всички пощи са извхърчали в първата минута, и няколко се бавят малко
повече заради бавни MX-ове. (171 пощи се изпращат нормално, без грешки,
от тях 165 са в първата минута, 4 в следващите 5 мин, и още два в
рамките на около час). Има и доста, които дават някакъв проблем, поне
20-30, и ми е интересно majordomo нямаше ли нещо автоматично по въпроса,
като mailman.

Малко отклонение - споменаха ми, че qmail пуска по един thread/delivery
за всеки получател на едно съобщение, вместо да ги групира по домейни,
това вярно ли е? Защото това звучи леко глупаво...

  • Във връзка с:
  • Относно:
    • lug-bg: Test
      • Изпратено от: Васил Колев <vasil@xxxxxxxxxx>