Re: lug-bg: Apache s dinamichna konfiguraciq

  • Subject: Re: lug-bg: Apache s dinamichna konfiguraciq
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 May 2004 20:24:11 +0300

На пн, 2004-05-31 в 20:08, Marian Marinov записа:
> Ами за момента съм решил проблема така:
> всеки потребител си има фаил с настроиките на вхост-овете си...
> и в него всеки може да си слага каквито си реши redirect-и.
> А и аз искам всеки потребител да може сам да си донастроива почти всичко по
> хост-а...

Тва не е ли леко лоша идея... Идея си нямаш каква глупост могат да
напишат потребителите в тея файлове. Варианта с .htaccess е далеч
по-добър, поне според мен.

> Извън темата... моля кажете ми как да си настроя kxbd да ми сменя кирилица
> латиница с Alt+Shift
> Благодаря...

Още по-встрани от темата, защо не си го направиш директно в X-а да си ги
сменяш? Как точно става има написано някъде в блога ми, иначе ето това
има в моя XF86Config-4:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc102"
        Option          "XkbLayout"     "en_US,bg"
        Option          "XkbVariant"    "phonetic"
        Option          "XkbOptions"    "grp:switch,grp:caps_toggle"
EndSection