Re: lug-bg: vyqchat & vyper chat

  • Subject: Re: lug-bg: vyqchat & vyper chat
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Jun 2004 12:36:35 +0300 (EEST)

Не съм чел всичко ,но това е lan chat => broadcast , трябва да forward-неш броадкаста ! Лично и аз се интересувам от това и то много (доста) , но засега не съм го правил , с помощта на Ясен П. aka Turin (който също пише в тази листа) видяхме следните решения на това чудо :))

1.forward-ване на broadcast's ip адресите.
2.Samba (3.0)
3.Чрез VPN :) - или по-точно има една опция , но не съм запознат добре с нея в Линукс ядрото ->

"  <*>   IP: GRE tunnels over IP
               IP: broadcast GRE over IP (NEW)"

В 2.4.х ядрата си го спомянм като broadcast over GRE , но сигурно не съм го запомнил добре какво точно е било наименованието му !; Само съм очуден , защо пише (NEW) ?!. Като много добре си го спомянм , че го има и в 2.4.х ядрата ... хм странно ... , а може и нещо да се бъркам...
По-горе това е от 2.6.5 ;)

Device Drivers -> Network Support -> Network Options -> другото вече е ясно къде и какво е :) ;)

При начин н.1 обаче Turin има опасения , че може да се задръсти мрежата от повтарящи се съобщения. Макар , че още като каза "може да има проблем" и аз си помислих за повтаряне на broadcast съобщения, според мен не би тябвало да има ... - поне на теория ..

Надявам се накой с опит да се изкаже , темата е интересна ...

Пак казвам - обаче не съм прочел обаче отзивите на другите ;)
Веднага отговарям , че за 3 дена са се натрупали 2хх писма ... :)