Re: Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading

  • Subject: Re: Re: lug-bg: zasichane i zabrana na masquerading
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jun 2004 15:57:08 +0300 (EEST)

  Обръщам се към всички в групата и най-вече тези писали по темата, на която това писмо е отговор ! Т.е "zasichane i zabrana na masquerading".

Прочетох същата тема от 1 до последното писмо , едно след друго , просто защото само бях и хвърлил погледа в/у 2-3 писма и ето впечатлението ми за ситуацията в тази листа/група ...

1.Спомняте ли си темата "ati tv out" (не си спомням точно името) , какво стана тогава - изядохте човека, затова че имаше проблем с encoding-а/кодировката.
Имаше сумати писма ,аз отварях всяко едно с надежда и интерес , но накрая ми помогнаха/те точно от 1 до 10 с 0 .! Защото и аз мъча тв-оут на АТИ (sapphire 9100 по-точно ,но това не е важно сега , май ).

2.Сега - в тази тема... Ами сега е подобно ...

Преди да говоря по точка 2 , да кажа важната точка 0 !

ТОЧКА 0 ->

От една тема (нишка/топик) има 90% заяждане и неща не по темата ... Останалите 10% , въпреки че са по темата са премесени с части подобни на горните 90% ...

Мислех да се запиша преди време в тази листа, но така и не го направих . Казаха ми - префразирам - "има такива проблеми , че ..." тоест много сложни , "има ... хора" всмисъл много разбиращи , знаещи и можещи ...

Е ...
Да ! - има такива хора.
ДА ! - има и такива проблеми , да има и хитри , готини ще ги нарека решения

Но какво става напоследък !!!
Нещо , което неразбирам , вместо помощ се мятат и подмятат нападки , обиди, темата се загубва някъде си ... Кой печели от това ... никой , нито човека задал въпроса , нито аз (и хората като мен) , които четат темата , просто за да имат информация , да имат някакво понятие от даденият проблем , да имат ориентир къде да търсят информация ...
Гледам за 3 дена 2хх почти 300писма , общо взето бяха около 10 теми , 3 големи и 2 средни , другото с по 5 писма отговор - да Ви кажали колко бяха като 90% ... в тази тема ... много , половината някъде ...

Моля Ви стига ! Гледам , че от 45-48 включително писмо разговора е спокоен , но нямаше как да не споделя това мое впечатление.

отново по т.2:

Някъде около 45 писма са , ако не и повече ... отделил съм ги в една "папка" (абв.бг ми е пощата , ако не си личи) и в нея са 48 , сега гледам още около 10 нови писма в "Кутия", значи да кажем 48+10=58 ~ 60 ...

Някой каза "колкото и безмислени да са били имало е някакъв смисъл , нещо интересно" и "в спора се ражда истината" ...

-да имаше интересни неща ...
-да имаше някакъв смисъл ..., макар и малък (поне за мен и за момента)
-да ражда се истината , но нямаше спор - правилен въпрос .!
имаше въпрос -> беше отговорено "неможе" да ограничиш /спреш NAT / MASQ.
След това имаше ... и аз незнам какво , но небеше спор !

Към 3-тото тире искам да добавя и тази мисъл:

"За да получиш правилен отговор трябва да зададеш правилен въпрос."
аз добавям " за да получиш въобще отговор", но като гледам вслучея има доста отговори и без правилен въпрос , така че ... , оригиналната версия на тази мисъл е правилната ;) Незнам кой я е казал ! Евалата му правя - както се казва :)

Мир ;) Да живее free & open software-а :)

VLAN == VPN || VLAN != VPN ?!. :D

VLAN , VPN ли се има впредвид и ако не , какво се има впредивд ;) ?

Доколкото гледам в Гоогъл това е вид VPN ?.  10х предварително !

ПОСЛЕПИС: писмото е доста дълго и го прегледах, но не обстойно , ако някъде изреченията са оплетени ( защото ми се наложи да ползвам преместаване от част от текста по-нагоре) се извинявам и съжелявам :(
Бързам, но реших да напиша това писмо ... , въпреки това надявам се преди да почнете и по мен да хвърляте флеймове да го прочетете цялото , благодаря ...