Re: lug-bg: LPI Изпити

  • Subject: Re: lug-bg: LPI Изпити
  • From: Dimitar Terziev <mitak@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jun 2004 19:07:17 +0300

Имам предвид да кажем 7-8 въпроса подобни на тези, които са се падали на
изпита. Но щом се подписва декларация - няма проблем :)
На сайта на ЛПИ също има някои примерни въпроси, които не се отличават кой
знае колко от тези, които са на посоченият от мен сайт.
Иначе литература си намерих - "LPIC Prep Kit 101 General Linux1".

Просто ми беше интересно горе-долу какви въпроси се падат на изпита.