lug-bg: wget -m

  • Subject: lug-bg: wget -m
  • From: Todor Prokopov <koprok@xxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jun 2004 20:09:16 +0300

	Здравейте група!
Имам един проблем, който ме тормози отдавна. Ще съм много благодарен на всеки
който ми даде някаква идея как да го реша. Става въпрос за следното: Правя
mirror на някакво ftp, например на patch-овете за Slackware по следния начин:
	wget -m ftp://ftp.slackware.com/pub/slackware/slackware-9.1/patches
	Когато на ftp-то се появят нови файлове или някой файл се промени, всичко е
супер. Но ако от ftp-то бъде изтрит някой файл, той си остава при мен (wget
-m не го трие).
	Бих искал да имам 1:1 mirror, без излишни стари файлове. Гледах в
документацията на wget дали няма някаква опция, която да трие старите
файлове, но не можах да намеря такава...
	Благодаря предварително!
	\<0pR0/<