Re: lug-bg: CGI виси в Apache

  • Subject: Re: lug-bg: CGI виси в Apache
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Jun 2004 12:31:19 +0300

On Wed, Jun 09, 2004 at 11:09:54AM +0200, Ivan Bogouchev wrote:
> Здравейте,
>
> проблема е следния
> имам CGI скрипт (perl 5.8.1), който си работи като го пускам в конзола,
> но когато го стартира Apache (2.0.47) скрипта просто си виси без да
> генерира какъвто и да е аутпут (нито в лога, нито към браузера, а иначе
> е доста сговорлив). Като го пускам в конзола, се опитвам да създам
> същъта среда в която и Апача пуска скрипта (като сетвам сума environment
> variables), но в конзола не увисва.
>
> Странното е, че ако убия perl процеса, в лога се появяват част от дебъг
> [...]

Бърз въпрос: имаш ли някъде в началото на скрипта '$| = 1', така че да
включиш autoflush - т.е. да flush-ва всичко, което е изписал, след всеки
write, print и т.н., да не го буферира по никакъв начин?

Не казвам, че това ще реши проблема със зависването, но може поне да
промени ситуацията с част от съобщенията след убиването на процеса - те
да започнат да си се появяват веднага след като скриптът реши да ги
изпише.

Поздрави,
Петър

--