Re: lug-bg: Сертификат за epay.bg

  • Subject: Re: lug-bg: Сертификат за epay.bg
  • From: "Doncho N. Gunchev" <mr700@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Jun 2004 01:24:36 +0300

On 2004-06-07 (Monday) 17:07, Dimitar Terziev wrote:
> Проблема при мен е, че на компютъра ми изобщо няма никакъв сертификат от
> e-pay, а го има в тяхната система, и не мога да вляза :(
> Направих си (току що) нова регистрация с ЕГН-то на майка ми... и като пробвах
> да регистрирам наново картата - хоп! Опитвате се да използвате крадена
> карта :)
> Чак ми става смешно вече. Как може системата им да е толкоз бъгава, че да дава
> сертификати *САМО* за Internet Explorer - това са ми го изпратили като
> отговор на мейла ми към тях. И казват, че "би трябвало" да няма проблем и с
> [...]

    Аз имах проблем при регистрацията, но не и със сертификата (Mozilla 1.4.x).
На мене ми разправяха (сайта), че не мога да си избера правилно потребител, а
в помощтната страница пише само правила за паролата, но не и за потребителското
име. След малко кореспонденция, в която ме посъветваха да си затворя и отворя
Mozilla-та отново за да си обнови кеша (а тя си даваше not chached), друго не
разбрах. След още 2 (общо 4 часа) се сетих, че съм зарязал Mozilla-та да си
дреме някъде чакаща само [Потвърди]. Потвърдих и... стана. На идея си няма защо
и как (не съм променял данни). Гледайки HTTP отговора от дадената страница тогава
се позачудих "Абе, това не трябваше ли да има Cache-control, Expires или нещо от
сорта?".
    Не бях върха на учтивостта тогава, но на "не бих ползвал IE x.x" ми
отговориха учтиво, евала за което, поне за това...

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79