Re: lug-bg: Ethernet саботаж

  • Subject: Re: lug-bg: Ethernet саботаж
  • From: Dragomir Zhelev <drago@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Jun 2004 16:28:36 +0300

On Friday 11 June 2004 15:58, Ilia dulgerov wrote:
> Здравейте,
> Значи излиза че не си наясно какво е станало.
> по принцип  суитчовете работятя по 2 стандарта Cut&Forward или
> Store&Forward последния се ползва от Repotec SWITCH (кои пък е популярен
> във вашите среди) при S&F първо се приема пакета и се анализира дали е цял
> контролната сума дали е вярна и т.н. така че дори при некачествен пакет ако
> суитч-а го хване ще го ликвидира и ще спре проблема в зародиш, има разни
> атаки като Land i smurf но си мисля че модерните суитчове не ги допускат
> при едната от тях се генерира пинг.
> [...]

Здравей,
явно не си ми разбрал добре идеята аз не казвам да замени суитчовете със
линукс машинки.А да си раздели мрежата на отделни сегменти или ръкави.
и така ако има 200 клиента и между тия 200 клиента има един рутет и ги раздели
на 100 от едната страна и 100 от другата страна при евентуален подобен
проблем едните 100 няма да разберат изобщо за какво става дума и ще търси по
по-малко стълбове кой ги прави тези мизерии.