Re: lug-bg: GRUB boot loader problem (again!!!)

  • Subject: Re: lug-bg: GRUB boot loader problem (again!!!)
  • From: bukich <bukich2001@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Jun 2004 01:59:43 -0700 (PDT)

GRUB si zarejda normalno meniuto s operacionnite
sistemi, no kogato izbera windows mi izpisva
"rootnoverify (hd0,0) chainloader +1" i dotam zavisva
ne mi izpisva nikakva greshka. Kogato redaktiram
menu.lst i vmesto "rootnoverify" go promenia samo na
"root (hd0,0)" togava, kogato izbera windows mi
izpisva: "root (hd0,0) Filesystem type unknown,
partiton type 0x7 chainloader +1" i pak ne mi izpisva
nikakva greshka "Error". Predpolagam, che MBR na
windowsa ne iska da razpoznae nachalnata tochka na
boot na sistemata.