Re: lug-bg: �

  • Subject: Re: lug-bg: �
  • From: Alexander Shopov <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Jun 2004 16:49:00 +0300
  • Cc: jordanp@xxxxxxxxxx

Здравей,
Имаш проблем с кодирането на писмото.
В заглавната му час е обявено кодиране:
Такова кодиране не съществува официално.
Правилната стойност е windows-1251.
Не знам как се оправя твоя пощенски клиент (предполагам, че е The Bat! (v1.51) Personal). Ако продължаваш да имаш проблеми, пробвай Тъндърбърд. http://www.mozilla.org/products/thunderbird/
Поздрави:
ал_шопов

Jordan P. Petkov wrote:

Zdraveite,

попадал съм на подобен проблем с Тотал Командер за вин.

пиша на примависта , така че не ме ругайте много ако греша

до колкото си спомням пасивен режим се ползва от ИЕ, както и ако си
зад firewall. Какъв точно е начина ми е малко мъгла, но май единия
поток данни го няма ( ftp използва UDP & TCP, едната е за данни
другата контролна)

проблема мисля е в начина на логин към сървъра, някои сървъри ако се
логнеш нормално не позволяват после пасивен режим. Виж в NC какви
възможности имаш. Опитай се по някакъв начин да разбереш какво иска
съввъра ...

command hints:
USER user@host
SITE user@host
OPEN
USER user@firewall@host / PASS user@firewall@host

Pozdravi,
 Jordan

____________________________

 Jordan P. Petkov
 Tracia University
 Stara Zagora

Na 17.6.2004 г., 09:45, napisahte:
NK> On 17 Jun 2004, at 8:35 am, Alexander Shopov wrote:

Без да се засягаш за тъпия въпрос:
с какви права се свързваш към сървъра?
Процедурата за име и парола на ncftp е мъничко по-различна от другите клиенти.

ал_шопов