Re: lug-bg: CRAZY+stupid fglrx (ATI)

  • Subject: Re: lug-bg: CRAZY+stupid fglrx (ATI)
  • From: dgt_it dgt_it <dgt_it@xxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jun 2004 21:04:25 +0300 (EEST)

 >Проблема си остана ... => След като не е във ядрото, не е и във Х-а , тъй като той преди си работеше, а аз само fglrx бях пипал ,когато работата се омаза ми стана ясно , че проблема идва от великия fglrx.
 >
 >възможни причини :
 >
 >- аз съм тъп
 >- грешката е някаква проста и тъпа
 >- fglrx е тъп
 >
 >Имам чуството , че е Н2 , но още си мълча и не псувам по нея, че общо взето като ги псуваш грешките или проблемите и те стават по-големи (излъгах - вече доста псувни изяде fglrx-a).

Ох , че боли :(
Оказа се вярно тип грешка Н2 -> толкова проста и тъпа, че ме хваща срам !
Познайте какво- ами от толкова версии и глупости вместо за 4.3.0 съм си сложил / опитал де / за 4.2.0 и при всяка компилация на fglrx се променят fglrx_drv.o и още някои файлове в /usr/X11R6/lib/... , които ползва fglrx , така че е било нормално и fglrx 3.9 да не тръгне , дори и да са били 3.7.6 за 4.3.0 версия на Х!

В момента Ви пиша от Линуксчето ми , ахх :)) Учудващо или не Уиндоуса се държа прилично :)) Поне не заби , само ИЕ-то се сбъгна веднъж и това беше :)