Re: lug-bg: Предаване на данни между 2 машинки.

  • Subject: Re: lug-bg: Предаване на данни между 2 машинки.
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Jun 2004 16:05:56 +0300

On Tue, Jun 29, 2004 at 04:04:24PM +0300, Peter Pentchev wrote:

> Един от начините да го направиш е да си измислиш файлов формат и после
> да направиш така:
>
> Изпращач:
[snip ssh-safecat]
> Получател:
[snip dirwatch-process]

А току-що се сетих за нещо друго: HTTP POST (ако щеш, дори през cURL)
или дори, ако ти се занимава с щуротии (може да е overkill за твоя
случай, но ми се струва подходящо) web services с или без SOAP.

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx