lug-bg: Kmail and Cyrlic

  • Subject: lug-bg: Kmail and Cyrlic
  • From: Dragomir Zhelev <drago@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Jun 2004 21:11:46 +0300

Здравейте,

след доста време се реших и аз да сложа Слак 10.
Всичко мина по вода направих upgradepkg *.tgz във всяка една директория без
никакъв проблем.След което startx дотук нищо интересно.Реших да си пусна
кмаил и да поразгледам листата каде какво що става кой каква болка има ...
и в следващия момент болката дойде просто ме заболя сърцето всички маилове
който съм имал на кирилица бяха станали на '''' .Успокоих се набързо и викам
трябва да четем добре.Инсталирах допълнителни fonts бутах и кодировките на
кмаил всичко ми е *[rfx].Но проблема си остана както виждате обаче мога да си
пиша на кирилица както и виждам цитатите ви.Тоест съобщенията като :

> се | чудя как да прехвърля съответните числа.

Виждам също и subject но това което сте писали не ...
Всичко друго го виждам на кирилица ужас само скъпоценните ми маилове не.
Не намерих никаде из гуугъл подобен проблем или съм твърде паникиосан.

Ако някои вече е преминал през това нека да драсне 2 реда.
Благодаря предварително.