lug-bg: kbd switcher

  • Subject: lug-bg: kbd switcher
  • From: Peter StJ <malwkgad@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Jul 2004 10:59:21 +0300

Здравейте

Аз и цеиля офис ползваме Linux като основна оперциаонна система както за сървъра ни така и за клиентските машинки.
Всичко работи много добре, но имам следния въпрос:
 - малко пердистория. използва се предимно slackware current с Gnome среда. В новия 2.6.x release има един страхотен аплет, keyboard indicator, с чиято помощ превключването на клавиатурните подредби става на ниво прозорец, тоест като примерно мина на BG phonetic в OpenOffice, но случайно реша докато пиша там да отворя една конзолка да проверя нещо не се налага да се пинкам да сменям клавиатурната подредба и най вече не става досадното объркване да почна да пиша на BG в конзолата или да проължа писмото си на латиница и тн..
 - преди няколко дни като смел експериментатор реших да опитам нов вариант за работа с десктоп-а, openbox + gdesklets, супер чисто и лесно, опне мен ме удовлетворява много повече.
Въпросът ми: има ли някакъв друг помощен инструмент който да върши работата на gnome-keyborad-applet но да не държи да се подвизава в gnome-panel-а непеменно тъй като той не е нужен и дефакто трябва да пусна едно мини панелче специално и само за този аплет. Openbox има подръжка на КДЕ system tray и опитах с kxkb но номера пак не мина..  в горния ляв ъгъл се появи иконката му че и с все window decoration :) Виждал съм скриийнове където на самата горна рамка на прозореца в десния край се появява това знаменце показващо даже с кой локал е клавиатурата в момента.

Всякакви идеи и пердложения приемам. До колкото разбрах с openbox могат да се пускат wm аплети така че ако има някакъв такъв... подчертавам че именно това ми трябва - промяна на ниво прозорец иначе Х си е настроен да се сменя с клавиша win подредбата.

благодаря бредварително.