Re: lug-bg: PPPoE + MSCHAPv2

  • Subject: Re: lug-bg: PPPoE + MSCHAPv2
  • From: kopy@xxxxxxx
  • Date: Wed, 14 Jul 2004 11:31:31 +0300

Здравей!
Значи имам малко проблеми при пускането с debug но ще направя всичко възможно за да го пусна. Нещо този "gdb" се инати. Относно "auth" функцията мисля че беше позволена по default но така или иначе аз в /etc/ppp/options съм сложил # пред всеки ред. При първа възможност ще пиша какво става с дебъг режима. Благодаря за помоща и вниманието!