lug-bg: [OT] DragonFly [Was: Re: AMD64]

  • Subject: lug-bg: [OT] DragonFly [Was: Re: AMD64]
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Jul 2004 17:02:14 +0300

On Tue, Jul 13, 2004 at 07:14:17PM +0300, George Danchev wrote:

> Ами да то се подразбира, че е FreeBSD 5.x щото няма какво да изтегли
> за amd64 от 4.x ... Интересно обаче, че и форка воден от Мат Дилън
> (голям VM hacker!) също креймва, че поддържа amd64 (дока е малко стар
> де и май има напредък) ...
> http://www.dragonflybsd.org/status/report-2003.cgi Какво направиха тия
> момчета, що се форкнаха от FreeBSD Project така и не разбрах ... SMP
> code в NetBSD е сравнително млад, но не може да се кажат лоши работи
> за него.

DragonFly е интересен вариант, макар че трябва да призная, че все още не
съм се вглеждал сериозно да видя точно какво и къде прави; това, което
съм чел по mailing lists насам-натам, както и от време на време по някой
уебсайт, много ми харесва, но не съм го пробвал още.

А иначе за това защо Мат Дилън излезе от FreeBSD Project-а може би ще е
най-добре той да си каже сам :)

http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2004/07/08/dragonfly_bsd_interview.html

Поздрави,
Петър