Re: lug-bg: debian menu system + new kde

  • Subject: Re: lug-bg: debian menu system + new kde
  • From: Iassen Pramatarov <turin@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jul 2004 08:38:31 +0300

На Fri, 16 Jul 2004 00:07:04 +0300 (EEST) Dimitar Tomow написа:

>Здравейте ... Засъжеление или не се сблъсках със страшната меню система
>на Дебиан. Страшна е защото тя е навсякъде и си прави каквото си иска
>... поне при мен ..., защото явно е , че не съм запознат с нея.

 Направо ме разбиваш ;Р Идеята на мену-системата е именно да не ти се
пречка постоянно, съответно ако решиш, да не знаеш какво точно прави.
Автоматика

>... пак не ще ... Е ясно ми беше вече - те и хората ми казаха -> debian
>menu system .

 Аз така и не разбрах какъв е проблема с мену-системата..?! Ами да -
debian menu system ;) Кажи какво не ти харесва

 Иначе, дай просто purge menu
 Това ше ти махне update-menus и вече каквото си пипаш по менюто, твое
ще си е. Е, /usr/lib/menu и компания ще си останат, те са в самите
пакети. Просто няма да имаш възможност да обновяваш менютата.

>Абе аз немога ли да махна debian-menu-system :???

 Всимко можеш ;)

>Така и така не се разбира добре с kde & GNOME ?

 ????? Ай стиа бе... При мен се разбира, направо си пият заедно ;))))

>дебианската меню система, предполагам ще си действат стандартните
>механизми за обновяване на "меню-тата" ???

 ...А... кои са "стандартните"?? ебиан меню системата се опитва да
запълни точно тая дупка - липсата на (все още) стандарт за менюта. Щото,
ще кажете, ами те Гном и КДЕ нали си имат редактори. Да, ама като си
пусна fluxbox, нали пак искам менюта ;)))

>Благодаря предварително.!

 Успех ;)!!

--
| Iassen Pramatarov  | Free Software Asociation - Bulgaria
| aka Turin Turambar | http://fsa-bg.org
Work expands to fill the time available.