lug-bg: offtopic - Проблеми с ad-hoc режим под Windows XP със USB wireless WUB-1500 на Starchip [OT]

  • Subject: lug-bg: offtopic - Проблеми с ad-hoc режим под Windows XP със USB wireless WUB-1500 на Starchip [OT]
  • From: Yavor Atanasov <qblue@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Jul 2004 21:18:31 +0300

Извинявам се на групата за този е-майл, но тук има хора които биха могли да ми помогнат.
За друто място не се сещам.

Купих си за къщи WUB-1500 на Starchip. На работа успях да сретна цялата ситуация и там всичко заработи. Но там компютрите са без firewall. В къщи на вързания към кабелния модем компютър стои ZoneAlarm. Разрешил съм всякакви връзки в Trusted зоната (към която е присъединен втория компютър). При ping от първия към втория компютър, в Tray-a мигат и
двата компютъра на безжичната мрежа. Въпреки всичко:

E:\Documents and Settings\Yavor>ping 192.168.0.2

Pinging 192.168.0.2 with 32 bytes of data:

Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 192.168.0.2:
   Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),

Като искам да разгледам

Като отида на втория компютър там картината е същата, но задния (този с кабелния модем) компютър не мига. Но там като отворя групата се появяват и двата компютъра. Въпреки това при опит за разглеждане на поделените ресурси на първия компютър нищо не се получава.

За първи път се сблъсквам с wireless и нямам никаква идея, кои настройки биха оправили нещата. Втория компютър е на около 4 метра от първия, но зад стена която има бая желязо, защото
Bluetooth връзката между GSM-a ми и донгъла на компютъра пропада.

Ако някой има идея нека пише направо на личния ми е-майл.
Благодаря на отзовалите се предварително.

Явор Атанасов