RE: lug-bg: TVout + monitor ednovremenno

  • Subject: RE: lug-bg: TVout + monitor ednovremenno
  • From: "Zahariev, Dobromir" <dobromir.zahariev@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Jul 2004 10:39:41 +0200

Zdrawej,

Procheti readme-to na Nvidia za opcijata "Clone"

Potursi - w arhiva na Lug-a sum obesnjawal njakolko puti kak se nastrojwa towa tochno za tazi katra MX440.

Prosledi tazi nishka:
http://www.linux-bulgaria.org/archive/2003/Nov/25721.html
http://www.linux-bulgaria.org/archive/2003/Nov/25725.html

Ami towa e wsichko.