RE: lug-bg: auth_digest

  • Subject: RE: lug-bg: auth_digest
  • From: "Stoimen Gerenski" <stoimen.gerenski@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Jul 2004 00:12:33 -0700

Title: RE: lug-bg: auth_digest

> експлорера
>
> Нямаш проблеми, просто експлорера не го поддръжа или поддръжката е бъгава.

[Stoimen Gerenski] По принцип гледам, че трябва да го поддържа? Някой да го е подкарвал?
Освен това на едно място намерих, че mod_auth_digest било по-малко проблемно спрямо ИЕ. Ама него пък като го инсталнах и апача се втрещи. Когато се прави LoadModule дава грешка в някав символ:

Syntax error on line 16 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/apache/libexec/mod_auth_digest.so into server: /usr/local/apache/libexec/mod_auth_digest.so: undefined symbol: randbyte

../bin/apachectl start: httpd could not be started
Може би е нормално...все пак този модул е експериментален..

--
Regards,
Stoimen